Monday, September 7, 2009

Berpindah lagi....

pindah lagi???

Nampaknya aku akan berpindah lagi ke Alor Gajah.. sayangnya.. baru cat bilik.. tapi buat masa ini aku akan ulang alik dari jasin ke alor gajah. Byk planning aku sepanjang disember ni. Aku nak buat programme 3M. Thanks Syam atas ideamu yang bernas. sentiasa ikhlas dalam membantu.. buat masa sekarang ni aku tgh rangka slot yang akan di adakan dan aktiviti yang sesuai sepanjang aktiviti 4 minggu ni. byk yang perlu di siapkan. aku harus siapkan proposal dahulu dan kemudian buat sedikit marketing. mula2 pada parent yang ada. jemput anak2 yang bermula usia 6 tahun- 12 tahun yang mempunyai masalah membaca, menulis dan mengira.. aku harus kuat semangat. Aku kene fikir positif. mungkin ade sinar disebalik perpindahan ini.

No comments:

Post a Comment