Wednesday, April 7, 2010

Kawad Kaki...

Hari ni aku menjalani hari yang sangat penat sekali... BBSM siang tadi aku ada latihan kawad kaki... tak sangka aku berkawad semula setelah hampir 5 tahun aku meninggalkan kawad kaki..

Banyak bende yang aku lupa.. tapi mujur rakan2 banyak yang membantu aku especially Lily and Muad... huhuhu... terharu aku ade kawan macam korang... Esok dan ahad aku akan ade latihan lagi.. buat masa ini aku terpaksa meninggalkan beberapa kelas sempena latihan kawad kaki tersebut...

Hurm..Esok aku akan ada ujian kecergasan lari 2.4 KM (6 pusing padang)... pancit aku... dah lah langsung tak jogging mase cuti 3 minggu ritu.. almaklumlah duk umah... huhuhu...

ada banyak lagi assignment yang perlu aku siapkan.. aku tak tahu kenapa aku byk leka akhir2 ini....


Kini aku faham bukan mudah untuk menjadi seorang guru.. aku harus buktikan aku boleh menjadi seorang guru... aku yakin aku boleh!!!!

No comments:

Post a Comment