Saturday, April 17, 2010

Setelah seminggu di tinggalkan

Hurm... satu minggu jgak aku tinggalkan ruang ni.. dari mana harus aku mulakan?

minggu lalu memang takde weekend aku. bayangkanlah aku takde rest langsung.. penatnyer.. bertambah kurus aku..
Pda hari sabtu dan ahad yang lalu aku ade program kursus olahraga.maklumlah aku nak jadi pegawai kononnya.. tapi layakkah aku???? hehehe.. tak tau la ujian tadi lulus atau tak... kesal jgak sbb ade slot yang tak dapat aku hadir sebb ade latihan kawad... huhuhu ( konon2 sedey)
Minggu lepas aku sibuk menyiapkan laporan PBS.. nasib baik byk jgak yang di siapkan almaklumlah.. bila dah latihan kawad aku akan tidur awal... hahaha... skang pun aku dah mula membuat sedikit action research sbb bermula awal bulan 5 aku akan ade latihan kawad pagi dan petang. konfirm aku akan penat..
Minggu ni aku ade sedikit tension bila kemudahan asas aku takde.. aku tak tau kenapa aku rase tertekan sgt bila takde kete.. rase cam susah sgt nak beli barang.. nak tumpang kawan kalau sume aktiviti semua sama takpa jgak... rase tension giler.. dah la dengan laptop aku yang tak dapat nak buat unit plan sbb tak boleh play cd intel... Ya Allah... tabahkanlah diri ku ini...
Macam mana la lepas ni kalau takde kete jgak... ha..... tension aku!!!!!!!!!!

kalau aku ade kete ni dah tgk dah anak buah aku.....

No comments:

Post a Comment